Her vil jeg legge ut bilder av ting som jeg har laget + noen av min kjære hund. Det er koslig om du som titter innom legger igjen en kommentar.

18.08.2010

FRA SOMMER TIL HØST!!!

Ja så er ferien over og jeg er på jobb igjen. De første dagene er litt vonde,
men det går seg vel til etter hvert. Det er jo artig å treffe folk igjen da!
Hørehva de har opplevd denne sommeren osv.

Det har blitt lite håndarbeid på meg denne sommeren. Spesielt pga en
tennisalbue jeg fikk i vår. Nå skal jeg til sjokkbølgebehandling i mårå
og da blir det nok bra........ .Jeg pusler litt med et hekleteppe som jeg har
liggende på hytta og det SKAL bli ferdig i høst. Bilde kommer senere.
Ellers har jeg mange planer og har kjøpt meg et par nye bøker og noen
nye blader. Dessuten kjøper jeg Familien hver uke og der er det jo mye fint.



















Jeg var hos Lappelisa i Årjäng i sommer og kjøpte 3 meter med kustoff.
(overraskelse?) Fin tur i øsende regnvær. (overraskelse?)
Med dette bildet takker jeg for i sommer og ønsker alle en fin høst på alle måter.
KRA-KRA!

1 kommentar:

  1. Håper sjokkbølgene har hjulpet så armen er bedre nå. (Skal likevel huske at jeg ikke skal ta på armen din neste gang vi sees)
    Gleder meg til å se nærmere på teppet etterhvert. Fortsatt god helg!

    SvarSlett

LinkWithin

Thursday, December 15, 2011 My ShaBby cOttage II for 2 Column bLog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 12:26 PM 2 comments Labels: ^All Free Blog Backgrounds, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Beige Brown, ~ Grey My ShaBby cOttage II for 3 Column bLog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 11:56 AM 5 comments Labels: All 3 Columns, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Grey My ShaBby cOttage for 2 Column bLog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 10:18 AM 0 comments Labels: ^All Free Blog Backgrounds, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Grey, ~ White Light My ShaBby cOttage for 3 Column bLog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 9:43 AM 0 comments Labels: All 3 Columns, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Grey, ~ White Light Tuesday, December 13, 2011 sHabby Chic antiQue wHite for 2 Colum blog Posted by Itkupilli at 1:23 PM 4 comments Labels: ^All Free Blog Backgrounds, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Beige Brown, ~ White Light sHabby Chic antiQue wHite for 3 Column blog Posted by Itkupilli at 1:11 PM 4 comments Labels: All 3 Columns, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Beige Brown, ~ White Light Sunday, December 11, 2011 Winter for the 2 Column blog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 9:57 AM 11 comments Labels: ^All Free Blog Backgrounds, Fantasy FairyTales Angels, Holidays, Trawelling Cities Landscapes, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Grey Friday, December 9, 2011 Winter for the 3 Column Minima You can find the matching header here.