Her vil jeg legge ut bilder av ting som jeg har laget + noen av min kjære hund. Det er koslig om du som titter innom legger igjen en kommentar.

14.08.2011

JEG ER TRIST!

Karin på Sy Sammen skal stenge butikken sin og jeg er så lei meg.

Jeg har vært kunde der i noen år nå og gått på noen kurs hos

henne. Det har utelukkende vært positivt, jeg har lært mye og

hun har stoffer som jeg liker. Det skal noe til at jeg blir like

fortrolig med andre butikker, men vi får nå se.Jeg har ingen planer

om å slutte å sy selv om hun stenger døra.  Denne uken skal

jeg i hvert fall innom på salget og sikre meg noen lapper av

ymse slag. Har masse planer nå etter en sommer med både det

ene og det andre å tenke på. Julegaver må en jo snart komme i

gang med. Dessuten gleder jeg meg til første symøte på onsdag.

Tenker jeg lager en skogsoppsuppe med rundstykker til, neida

ikke bli redde – soppen skal jeg kjøpe på butikken!!!!!!!!!!!

Ha en fin uke alle i hop.

2 kommentarer:

  1. Helt enig, Inger!! Det er kjempetrist at hun stenger. Hvor skal man finne ett så godt utvalg nå da?
    Uansett blir det koselig med sy-møte på onsdag, lenge siden sist!
    Soppsuppe mmmmmmm, gleder meg masse!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Enig, ingen kan erstatte Sy-sammen. Skal prøve å benytte meg av sluttsalget jeg også - jeg som ikke har noe stoff fra før, haha. Har du lyst på følge når du drar er det bare å gi lyd, jeg har ferie nå (igjen) så jeg kan både på dagtid og kveldstid.
    Gleder meg til syklubb og soppsuppe, namnam.

    SvarSlett

LinkWithin

Thursday, December 15, 2011 My ShaBby cOttage II for 2 Column bLog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 12:26 PM 2 comments Labels: ^All Free Blog Backgrounds, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Beige Brown, ~ Grey My ShaBby cOttage II for 3 Column bLog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 11:56 AM 5 comments Labels: All 3 Columns, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Grey My ShaBby cOttage for 2 Column bLog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 10:18 AM 0 comments Labels: ^All Free Blog Backgrounds, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Grey, ~ White Light My ShaBby cOttage for 3 Column bLog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 9:43 AM 0 comments Labels: All 3 Columns, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Grey, ~ White Light Tuesday, December 13, 2011 sHabby Chic antiQue wHite for 2 Colum blog Posted by Itkupilli at 1:23 PM 4 comments Labels: ^All Free Blog Backgrounds, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Beige Brown, ~ White Light sHabby Chic antiQue wHite for 3 Column blog Posted by Itkupilli at 1:11 PM 4 comments Labels: All 3 Columns, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Beige Brown, ~ White Light Sunday, December 11, 2011 Winter for the 2 Column blog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 9:57 AM 11 comments Labels: ^All Free Blog Backgrounds, Fantasy FairyTales Angels, Holidays, Trawelling Cities Landscapes, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Grey Friday, December 9, 2011 Winter for the 3 Column Minima You can find the matching header here.