Her vil jeg legge ut bilder av ting som jeg har laget + noen av min kjære hund. Det er koslig om du som titter innom legger igjen en kommentar.

04.09.2011

UKE 30 + 31PRODUKT!

Hei på dere i regnværet. Når skal dette ende?  Det kommer jo 30 mm på no time!!!

Det er bare nødt til å bli inne-aktiviteter når værgudene ikke vil være på vår side.

Og da blir det jo noen produkter ut av det også. I går ble jeg ferdig med to puter med

kumotiver av Kirsten Langebråten. Hun har mange gøyale tegninger. Disse to kuene

tok jeg med meg i kofferten første gang jeg dro til Andøya, måtte ha noe håndarbeid

mens jeg var der og samtidig skulle det ikke ta særlig mye plass i kofferten! Men du

veit, det var ikke lange stunden det tok å brodere dem og da ble jeg jo arbeidslaus!!!

SDC10990SDC10992

SDC10991SDC10993

Men til alt hell og veldig overraskende: på Andenes hadde en totning slått seg ned

og startet håndarbeidsbutikk! Jeg kan vel si at i løpet av de to oppholdene på Andøya

var jeg så å si stamkunde der. Hvis jeg ikke husker feil ble det 3 par selbu-votter.

Akkurat nå hører jeg regnet løye litt. Håper at ingen får oppleve jordskred og flom

i natt. Vet at mange bor slik til at det kan skje. Ønsker alle en god og regnfri uke!

1 kommentar:

  1. Alltid så effektiv du Inger :D Kjempeflotte puter. Men hvor har du gjort av Nikkern? Ikke ei linselus i sikte...

    SvarSlett

LinkWithin

Thursday, December 15, 2011 My ShaBby cOttage II for 2 Column bLog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 12:26 PM 2 comments Labels: ^All Free Blog Backgrounds, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Beige Brown, ~ Grey My ShaBby cOttage II for 3 Column bLog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 11:56 AM 5 comments Labels: All 3 Columns, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Grey My ShaBby cOttage for 2 Column bLog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 10:18 AM 0 comments Labels: ^All Free Blog Backgrounds, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Grey, ~ White Light My ShaBby cOttage for 3 Column bLog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 9:43 AM 0 comments Labels: All 3 Columns, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Grey, ~ White Light Tuesday, December 13, 2011 sHabby Chic antiQue wHite for 2 Colum blog Posted by Itkupilli at 1:23 PM 4 comments Labels: ^All Free Blog Backgrounds, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Beige Brown, ~ White Light sHabby Chic antiQue wHite for 3 Column blog Posted by Itkupilli at 1:11 PM 4 comments Labels: All 3 Columns, Damask Toile, Simple Romantic, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Beige Brown, ~ White Light Sunday, December 11, 2011 Winter for the 2 Column blog You can find the matching header here. Posted by Itkupilli at 9:57 AM 11 comments Labels: ^All Free Blog Backgrounds, Fantasy FairyTales Angels, Holidays, Trawelling Cities Landscapes, Vintage Nostalgic Romantic, ~ Grey Friday, December 9, 2011 Winter for the 3 Column Minima You can find the matching header here.